img

Ако сте жена и често страдате от болки в гърба, краката и ставите, задължително трябва да прочетете ТОВА!

/
/
/
Мъжете и жените имат съвсем различен начин на живот и различни задължения.

Например, жените често изпитват дискомфорт и болка в ставите и мускулите, тъй като носят високи токчета, по време на бременност, а понякога, защото те работят в продължение на много часове и след това, след работа, трябва да се грижат и за децата си.

Последните изследвания откриха, че 87% от жените страдат от болки в ставите, които се дължат на неудобни обувки.

Но друго проучване показа, че работещите жени страдат от болки в шията повече от работещите мъже.  Остеоартритът се среща по-често при жените. Независимо от това, че е доста трудно да се определи, защо жените са по-склонни към някои видове болка, отколкото мъжете.

За щастие, има естествено решение за тези видове болка, и по-надолу можете да видите някои от най-ефективните начини за освобождаване на най-често срещаните болки, от които страдат жените.

Проблеми с коленете

Кои са най-често срещаните фактори, които допринасят за този вид болка?

  • бременност
  • неудобни обувки
  • майчинство
  • анатомия

Решение: Взимате 1 200 милиграма хондроитин сулфат и 1500 мг глюкозамин,  три пъти на ден, което може да помогне за възстановяване на съединителната тъкан. Въпреки това, има и други неща, които ще ви помогнат, като например загуба на тегло, редовни физически упражнения и упражнения от Tai Chi два пъти седмично, могат да помогнат за намаляване на болката в колената.

Болки в краката

Високите токчета са един от най-големите врагове на женските крака. Носенето на високи токчета води до натиск в пръстите на краката и това причинява усукване в коляното. Те също могат да причинят възпаление на петата и лакътя. Много жени по цял свят се занимават с анормален растеж на костите на палеца.

Решение: Най-доброто решение на този проблем са ортопедични обувки. Носете високи токчета само когато е необходимо и то със силиконови подложки, за да избегне натиска и допълнителни усложнения. С цел да се избегне възпалението, трябва да се носят обувки с достатъчно място за пръстите на краката. Ако страдате от деформация на ходилото, опитайте физическа терапия. Масажите с разтягане, топлина и подсилване са много по-ефективни от инжекциите. Ако сте с повече килограми, трябва да намалите теглото.

Проблеми с бедрата

Жените са по-податливи на болка от синдрома на трохантерит, отколкото мъжете, и това причинява болка в горната част на бедрото, където се слива с тялото. Това може да бъде причинено от мускулна слабост на бедрото. Хормоните влияят на болката на бедрата добре. Този вид болка може да бъде причинена от прекомерно движение.

Решение: За да се предотврати този синдром, трябва да се подсилят седалищните мускули на бедрата, квадрицепсите и всички мускули на краката като цяло. Най-добрите упражнения са клекове, редуващи се със стъпка с ъгъл от 90 градуса на един крак и всички известни упражнения за задните части.

Болка в гърба

Един от най-често срещаният проблем, пред които хората са изправени, е болката в гърба. Както вече споменахме, жените са по-засегнати от болки в кръста, отколкото мъжете. Основната причина за тази болка е бременността, според лекарите.

Решение: 240 мг екстракт от салицин на върбова кора и екстракт от 50 грама дяволски нокти може да помогнат за облекчаване на болките в гърба. Въпреки това, акупунктурата доказа, че е по-ефективна от физикалната терапия и традиционната медицина за болка.

Болки в раменете и врата

Няколко проучвания са установили, че работещите жени страдат от болки във врата, три пъти повече от мъжете в техния офис. Основните причини са седенето за дълъг период от време, стрес и носенето на тежки чанти. В резултат на това отслабва кръвообръщението и раменете и врата страдат.

Решение:  Хората, които се упражняват най-малко три пъти седмично, е по-малко вероятно да страдат от тези видове болка. Всичко, което трябва да направите е да се извършвате просто движение, като гледате през другата ръка нагоре и надолу и докосвате уши с ръцете. С цел предотвратяване на болката, трябва да извършвате това упражнява три пъти седмично. Друго ефективно решение за намаляване на болката във врата и раменете е лайката.

Източник: zajenata.bg

Коментирай чрез Facebook


Leave a Comment

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *