През 1991 година българинът Атанас Вълев заминава за САЩ и слага в куфара си 2 кофички истинско българско кисело мляко.
25 години по-късно той превръща производството му в бизнес, който храни него и семейството му. Той е нашумял отвъд Океана с търговската марка „Тримона“, която е регистрирал. Ето как след 25 г. уникалният БГ продукт превзе US домовете.
В магазините за био и здравословни храни кофичка от българското кисело мляко на Наско Вълев се продава за 5,49 долара.
Той обяснява тайната на успеха с безкомпромисно качество. Млякото доставя от еко ферми в северната част на щата Ню Йорк. Приготвя киселото мляко по традиционната българска рецепта, а за закваска задължително използва Лактобацилус булгарикус. За старта на бизнеса го окуражават приятелите му в САЩ през 2009 година.
Те са категорични, че този неповторим вкус трябва да стигне до колкото може повече американски домакинства. Голямото признание за Атанас Вълев идва след участието му в конкурса „American made”, където безапелационно печели първото място в категорията „Здравословни и качествени храни“.
Сега фирмата му разширява асортимента, като освен мляко с традиционния вкус, на пазара тръгват и такива с манго, мед, боровинки и малини.