img

Българин замина за САЩ 2 кофички кисело мляко. Ето как след 25 г. уникалният БГ продукт превзе US домовете (СНИМКИ)

/
/
/
loading...
През 1991 година българинът Атанас Вълев заминава за САЩ и слага в куфара си 2 кофички истинско българско кисело мляко.

25 години по-късно той превръща производството му в бизнес, който храни него и семейството му. Той е нашумял отвъд Океана с търговската марка „Тримона“, която е регистрирал. Ето как след 25 г. уникалният БГ продукт превзе US домовете.

Българско мляко в АмерикаВ магазините за био и здравословни храни кофичка от българското кисело мляко на Наско Вълев се продава за 5,49 долара.

Той обяснява тайната на успеха с безкомпромисно качество. Млякото доставя от еко ферми в северната част на щата Ню Йорк. Приготвя киселото мляко по традиционната българска рецепта, а за закваска задължително използва Лактобацилус булгарикус. За старта на бизнеса го окуражават приятелите му в САЩ през 2009 година.

Българско мляко TrimonaТе са категорични, че този неповторим вкус трябва да стигне до колкото може повече американски домакинства. Голямото признание за Атанас Вълев идва след участието му в конкурса „American made”, където безапелационно печели първото място в категорията „Здравословни и качествени храни“.

Сега фирмата му разширява асортимента, като освен мляко с традиционния вкус, на пазара тръгват и такива с манго, мед, боровинки и малини.

Коментирай чрез Facebook

Вашият коментар

%d блогъра харесват това: