На осмата си годишнина Vivre отчита продажби за над 200 млн. евро

Компанията успешно премина през „първите 7” на българския пазар

Водещият онлайн търговец на мебели и дизайн за дома за Централна и Източна Европа Vivre отбеляза осмия си рожден ден с положителен ръст. Според последните данни Vivre Deco и Vivre Logistics отчитат продажби за повече от 200 милиона евро и изградена мрежа с над 800 000 потребители от девет държави в Европа.

Обработени и изпълнени са общо над 4,8 милиона отделни поръчки. Преобладаващата част от доставките са с адреси в Румъния, България, Унгария и Хърватия, като клиентите от нашата страна вече седем години са сред най-поръчващите от богатия каталог на Vivre.

През първите четири месеца от годината продажбите на компанията запазиха възходящия си тренд, отбелязвайки увеличение с 42% в сравнение със същия период на 2019 г. Над 350 000 поръчки са направени през уебсайта на Vivre между януари и април 2020 г., като надвишават праговата стойност от 22 млн. евро. Увеличението се дължи, както на увеличаващия се интерес към онлайн пазаруването, така и на извършените подобрения в оперативния поток и логистичната верига. Друг важен фактор, който допринесе за положителния тренд и увеличи трафика на уебсайта през периода, беше принудителната домашната изолация.

„Резултатите, които отчитаме за първите осем години доказват, че стратегията ни за ускорен растеж работи. Развиваме бизнеса си в динамична среда и трябва постоянно да се приспособяваме към нуждите и предпочитанията на клиентите си. Желанието за продуктово разнообразие нараства. Това налага концентрация на усилията ни към скъсяване на времето от представянето на продукта в уебсайта, до доставката му до вратата на купувача. Успоредно с това непрекъснато мислим за приятното преживяване на нашите потребители. Продължаваме инвестициите си в управлението, маркетинга и социалните дейности, стремейки се към бърз и устойчив растеж“, заяви Моника Кадоган, изпълнителен директор на Vivre.

По случай осмата си годишнина, Vivrе стартира специална лоялна кампания за широка гама продукти. Между 5 и 13 май 2020 г. потребителите ще се възползват от отстъпки до 80% за мебели, дивани и фотьойли, домашен текстил, аксесоари за кухня и трапезария, декорации, килими, лайфстайл артикули и много други.

Коментирай чрез Facebook

Leave a Reply