Българският стартъп Болерон, който дигитализира консервативния застрахователен сектор, е сред победителите във Visa Innovation program 2020 

 

Бързото технологично развитие на българския стартъп Болерон му спечели едно от петте места във Visa Innovation program 2020 и компанията вече работи по пилотни проекти за интегриране на софтуера си за застраховане в онлайн банкиранията на няколко банки, които желаят да предоставят онлайн застраховане на своите клиенти.

Междувременно вече 5 месеца крайните потребители в България могат да сключват разнообразни онлайн застраховки (включително „Гражданска отговорност“ и „Каско“) през www.boleron.bg или чрез приложението на компанията, достъпно за iOS и Android.

Дигитализацията ще промени цялата застрахователна индустрия, защото клиентите ще могат да сравняват условия и цени за секунди, което ще повлияе положително на конкуренцията, а Болерон разработва и внедрява уникални за застрахователния сектор технологии, включително блокчейн, изкуствен интелект и автоматично разпознаване на изображения, които ще бъдат в основата на дигитализирането на застрахователната индустрия на бъдещето.

„Следващата вълнуваща технология, по която работим в Болерон, е възможост за завеждане на щети на автомобила през телефон, без да е необходимо клиентите да губят ценно време, ходейки на оглед, за да им снимат автомобила“, разказва изпълнителният директор на компанията Александър Цветков.

Застраховки в дигиталната ера

Болерон e първият български застрахователен брокер, който предлага закупуване и управление на застраховки през мобилно приложение. Онлайн застраховките са удобни, защото могат да се сключат по всяко време, бързо и лесно, без чакане, като полицата се получава веднага на имейл.

С мобилното приложение управлението на застраховките е още по-лесно, защото полиците са винаги в телефона и приложението подсеща клиентите за изтичащи застраховки, които могат да се подновят с един клик. Плащанията се извършват онлайн с банкова карта, като месечните вноски се събират автоматично без такси и усилия на клиента.

При закупуване на онлайн застраховка, клиентите получават веднага по имейл полица, подписана с електронен подпис, което спестява десетки страници хартия. Само за първия месец от стартирането на продажбите бяха спестени над 10 000 страници хартия.

Коментирай чрез Facebook

Leave a Reply