Yettel раздвижи стотици ентусиасти на работното място

Петото събитие на кампанията „Смело напред“ се състоя пред главния офис на телекома в Бизнес парк София

 

Стотици ентусиасти се раздвижиха на метри от работното си място заедно с Yettel в Бизнес парк София. Петото събитие от кампанията „Смело напред“ се състоя пред главния офис на телекома в Младост 4 и с любезното съдействие на топлото есенно слънце успя да откъсне от мониторите много от служителите в офисите наоколо. Мъже и жени от всички възрасти се включиха в индивидуални и групови спортни активности с различна продължителност, в които професионални инструктори им показваха разнообразни упражнения.

Участниците можеха да избират между натоварвания с различна продължителност – 3,5, или 7 минути, а успешното завършване им носеше тематични подаръци. Двама спечелиха и големите награди – Apple Watch SE GPS + Cellular и безжични слушалки HAMA Spirit Chop BT TWS, които бяха изтеглени в томбола с всички, включили се в събитието през деня. За усмихнатия екип на Yettel беше истинско щастие да види обаче, че не наградите, а удоволствието от раздвижването и забавното изживяване караха някои от участниците да се връщат пред шатрата на оператора и да се включат в две и дори три активности.

Освен да се откъснат от корпоративната среда и да раздвижат телата си, служители и минувачите имаха възможността и да разгледат и изпробват най-новите поколения смарт часовници от католога на Yettel. Така от първа ръка успяха да се запознаят с функциите на смарт джаджите, които ги правят силен съюзник в постигането на спортни цели и дългосрочното поддържане на физически по-активно всекидневие.

Именно използването на модерните смарт технологии в помощ на по-здравословния и активен начин на живот са в основата на кампанията „Смело напред“. Само за няколко месеца тя вдъхнови стотици хора да се движат повече, да обръщат внимание да двигателните си навици и култура, и да постигнат по-балансирано всекидневие. Инициативата стартира в разгара на лятото с две събития във Варна и в Приморско, след което се пренесе в столицата с още три ивента. Петте издания успяха да достигнат до над 11 000 души, а над 1800 от тях се включиха в спортните активности.

Балансът е в основата на корпоративните ценности и култура на Yettel. С анонсирането на новия бранд компанията си поставя за цел да помага на потребителите да имат по-добър живот със своите продукти, услуги и инициативи.

Коментирай чрез Facebook

Leave a Reply