В Китай пуснаха необичайна комбинация на кафе и месо

По случай Лунната нова година Starbucks залага на необичайна комбинация с нова напитка, пусната в Китай. Тя се казва „Abundant Year Savory Latte“, а марката я описва като с „интересен“ вкус.

Напитката съчетава сос Dongpo Braised Pork Flavor Sauce с еспресо и мляко на пара, с допълнителен сос от свинско месо и месо от свински гърди за гарнитура, според приложението за доставка на Starbucks.

Според приложението цената на напитката е 68 юана (9,45 долара). Снимки на напитката, публикувани в китайската социална медия Weibo от пекарната Shanghai Starbucks Reserve Roastery, показват капка тъмночервен сос върху пяната на латето – с квадратно парче свинско месо на шишче, което лежи на ръба на чашата.

„Яденето на месо означава просперитет през следващата година“, пише пекарната във Weibo на 5 февруари, дни преди началото на Лунната нова година. Тя добавя, че напитката пренася „традиционните новогодишни обичаи в кафето“ и създава „неочаквани пикантни и сладки вкусове“.

Латето се предлага в магазините Starbucks Reserve в цялата страна, пише Дарик.

Според доклад на World Coffee Portal, публикуван през декември, Китай е най-големият пазар на маркови кафенета в света, като миналата година е изпреварил Съединените щати.

През 2023 г. Starbucks ще открие 785 обекта в страната. Китай отдавна е един от най-важните двигатели на растежа на Starbucks, като е вторият по големина пазар в света и най-големият чуждестранен пазар на компанията.

Коментирай чрез Facebook

Leave a Reply