img

Ето как да впечатлите шефа още първия месец

/
/
/

Започването на нова работа е огромен стрес. Трябва да се приобщите към нов колектив, на ново място, да се запознаете с начина на работа, различните проекти и не на последно място е напрежението, че трябва да отговорите на дадени очаквания. Дишайте. Шефът и колегите са наясно, че като нов човек в компанията, ще ви трябва период на адаптация. Затова се концентрирайте и лека-полека ще навлезете в нещата.

Ето и няколко съвета, които ще ви помогнат да влезете в полезрението на мениджъра си и то в доста положителна светлина.

1. Задавайте въпроси

Въпросите показват заинтересуваност и мисъл. Питайте не само за неща, пряко засягащи работата ви в момента, а и такива, отнасящи се като цяло за екипа, компанията, визията за бъдещето и т. н. Това ще покаже на ръководителя ви, че вие имате и по-глобален поглед върху цялата картинка и умеете да мислите в мащаб, както и че сте ориентирани към постигане на цели.

2. Идвайте навреме на работа

Бъдете точни, това винаги прави добро впечатление. Важно е да спазвате работното време изрядно…. поне първия месец. В даден момент може да си позволите някое и друго малко закъснение, ако няма много строг режим на работа и записване при портиери и т. н., което ще отрази закъснението ви.

3. Записвайте си

Може да се почувствате като ученик, разхождайки се с тефтер и химикалка, но си заслужава дискомфорта. Хубаво е да направите това навик. Дори да имате прекрасна памет, пак е хубаво да си записвате важни указания, информация и задачи. Освен това демонстрирате старание в работата и една прецизност, които няма да останат незабелязани.

4. Участвайте и в други проекти

Ако имате възможност да се включите в проект, който не е свързан пряко с длъжностната ви характеристика, направете го. Това съвсем не означава да се затрупате с работа и да издъхнете до дни, включете се ако нещо ви е интересно и ще ви помогне да надградите или да придобиете други ценни умения, които ще ви помогнат за настоящата работа.

5. Поискайте редовни срещи с шефа

Те ще ви дадат необходимата обратна връзка своевременно, а него ще държат информиран за това как се движи работният процес и какво точно вършите вие. Това е печелившо и за двете страни.

6. Признавайте си грешките

Безгрешни хора няма и това го знае и вашият шеф. Не се опитвайте да замажете пропуските и грешките си, много по-мъжко и впечатляващо е да застанете и да си ги признаете, поемайки отговорност за тях.

Източник: tialoto.bg

Коментирай чрез Facebook
loading...

Вашият коментар

%d блогъра харесват това: