img

3 сигнала, че страдате от паник атаки

/
/
/
loading...
Паник атаките са физическо състояние в следствие на стрес, при което жизнените ви показатели се променят.

Получавате сърцебиене, световъртеж, гадене, липса на кислород или други сходни, които не са животозастрашаващи. Могат да се случат почти навсякъде: у дома, докато гледате телевизия или се къпете, на работа, докато шофирате и къде ли не.

Продължителността на паник атаките е различна: от няколко минути до часове в зависимост от това кое я е отключило. Много вероятно е да объркате паник атаките с инфаркт или друго по-страшно състояние.

Затова, следете за тези 3 състояния, които отключват паник атаките:

• Често изпитвате тревожност, което отключва страх.
Страхът е най-големиният ни враг. Всичко лошо започва с него. Избягвайте го, освен ако не е в разумни граници.

• Чувствате се напрегнати и стресирани.
Работата, ежедневието, очакванията ни – всичко това ни прави стресирани и изложени на повече болести, включително и паник атаки.

• Ежедневно ви завладяват негативни мисли.
Колкото по-малко негативизъм има в ежедневието ни, толкова по-здрави и щастливи ще сме.

Тези емоционални състояния водят до физически симптоми като главоболие, изтръпналост на крайниците, странни шумове, болки и усещане за задушаване в гърдите, топли и студени вълни, сърбежи и други. Важно е да знаем, че тези симптоми са различни при всеки човек.

Как се случват паник атаките?

Силен стрес, физическо или психическо натоварване, умора могат да отключат състояние на паник атаки. Други причини за това могат да са честата консумация на алкохол или психоактивни вещества. За да разберете дали това е отключило вашата атака, прочетете подробна информация за последиците от алкохола и психоактивните вещества в сайта на терапевтичен център Жива.

Какво може да направите, за да предотвратите паник атаките?

След като усетите симптомите на идващите паник атаки, трябва да се успокоите. Дишайте дълбоко. Опитайте да релаксирате и след като атаката отмине, консултирайте се със специалист. В дългосрочен план е важно да намалите темпото.

Постарайте се да не се стресирате ежедневно, да живеете по-спокойно. Може да използвате различни техники за релаксация, както и физическо натоварване. Доказано е, че то помага за намаляването на стреса.

Коментирай чрез Facebook

Вашият коментар

%d блогъра харесват това: