Доминикана e новата гореща дестинация за българските туристи

За влизане в страната не се изисква PCR тест, а посещението е подходящо през цялата година

 

След като през последните месеци хиляди туристи от цял свят, включително и българи, избраха да почиват на остров Занзибар, сега като нова топ дестинация за пътуване по време на пандемия се очертава Доминиканската република. Не по-малко екзотична и също толкова гостоприемна, тя привлича вниманието на туристите с олекотените противоепидемични мерки, както и с това, че за влизане в страната също не се изисква PCR тест

 

В добавка времето в Доминикана е подходящо за посещение през цялата година, а островната страна, намираща се близо до Куба – между Карибско море и Атлантическия океан, има много какво да покаже. Това е например едно от местата, където Колумб за първи път акостира на американска земя. По-късно островът става владение на Франция и през годините неговите брегове са станали свидетели на множество исторически събития. Освен с интересната си история, страната се отличава и с кристално чистото си море, красиви плажове и вкусна храна.

 

Заради нарасналия интерес към островната държава, българската онлайн туристическа платформа Luxury Discount пусна съвсем наскоро нов пакет “Почивка в Доминикана”. Той осигурява на туристите седем дни безопасен престой в горещата туристическа дестинация.

 

“Целта на нашата дигитална платформа е да помогнем на българите отново да пътуват нормално и безопасно. Вярваме, че пътуването е важна част от нормалния живот и искаме да върнем това усещане сред българските туристи, дори и в условията на пандемия. Още със старта на платформата ние направихме партньорства с подбрани български хотели, в които спазването на мерките за безопасност, както и качественото обслужване са на високо ниво. Добавянето на почивка в Доминиканската република в портфолиото ни ще разшири възможностите на съгражданите ни да пътуват, без да се притесняват от зарази” – споделя Свилен Петков, основател на Luxury Discounts.

 

Технологичната платформа за пътувания вече стана разпознаваема у нас с кампанията си “Почивка в България”, която оказа подкрепа на българския туристически сектор да се възстанови от кризата през първите месеци на пандемията. По-късно нейната инициатива “Безопасна почивка” постави акцента върху безопасните условия за престой в българските хотели.

 

Коментирай чрез Facebook

Leave a Reply