Експерт по езика на тялото анализира последните СНИМКИ на Виктория Бекъм и разкри огромна тайна

Виктория Бекъм с дебют на Парижката седмица на модата

Виктория Бекъм, която създаде модната си марка през 2008 г., сега дефилира на Парижката седмица на модата. Дизайнерката е на 48 години, има 30 млн. последователи в Инстаграм, а преди това взе участие на модните седмици в Ню Йорк и Лондон.

През лятото Виктория Бекъм сподели пред издание на „Монд“, че в Париж се чувства като „малка риба, попаднала в океан“. Тя каза, че мечтае да достигне нивото на френския дизайнер Жакмюс.

Дрехите, които създава Виктория Бекъм, са отражение на многоликия й имидж. Тя е активна жена, елегантна и секси, стилна по британски, казва Ралф Толедано. За някои потребители Виктория Бекъм е ролеви модел за майка, за други е успешна бизнес дама, но също артист, стилист, известна личност, инфлуенсър. Тя има много лица.

Минироклите и безкрайно високите токчета от края на 2000-те години еволюираха с времето. Днес потребителите се колебаят в избора си между „Виктория Бекъм“, „Клое“ или „Селин“. „Това определено е забавно, тъй като хората я виждат малко като момиче от „Спайс гърлс“, малко като съпругата на известен мъж и не толкова като човек с изключително оригинална визия“, казва Бенжамен Сименое.

Според Ана Уинтур, „папесата на модата“, Бекъм никога не трябва да бъде подценявана.

Въпреки тази подкрепа обаче, засега марката няма много поводи за бенефис. Ситуацията е на път да се промени. Бекъм потърси сътрудничество с някои значими фигури в модата – като Ралф Толедано и Мари Льоблан дьо Рени, която е ръководила продажбите в парижкия магазин „Прентам“.

Двете линии на колекцията прет-а-порте, което представя „Виктория Бекъм“, се позиционират по нов начин. Дрехите, аксесоарите и козметиката се развиват подобно на “VB Body”. Това е линия за сутиени, ластични рокли и трикотаж. Финансово сме далеч от мечтаното ниво, но очакванията са за стабилизиране през 2022 г., казва Ралф Толедано.

 

Коментирай чрез Facebook

Leave a Reply