img

3 дребни неща, които да промените за имате по-хубаво дупе

/
/
/
loading...

Колко бихме искали да има магическо хапче, което да направи незабавно нашите задни части идеални без упражнения. Но, уви – няма такова хапче…

Много от методите за усъвършенстване на дупето и упражненията действат, но всички те отнемат време и решителност. Междувременно има по-малки, на пръв поглед незначителни промени, които можем да направим в нашето ежедневие, но които да окожат влияние на оформянето на дупето ни.

Включете тези три малки промени в начина си на живот днес и вижте резултата с течение на времето.

Ходете най-малко три пъти седмично

Повечето от нас – особено ако живеем в селски или крайградски райони – просто не ходим достатъчно. Ходенето е най-лесната, най-евтината и най-ефективната промяна, която можете да направите за вашето здраве и тяло (и дупе). Ако сте на близко разстояние, оставете колата у дома и ходете. Направете усилие, за да включите ходенето в ежеседмичната си рутина. Правейки това само три пъти седмично, работите с мускулите на задника, докато тонизирате цялостното си тяло. Да не говорим за парите, които ще спестите от гориво.

Качване по стълбите

Едно от любимите ни упражнения за по-хубаво, по-стегнато дупе – просто се качвайте по стълбите. Това е лесна, ефективна промяна и след известно време, едва ли ще мислите за това изобщо. Това ще стане втора природа, да се качите по стълбите и да заобиколите асансьора. Всеки път, когато имате възможност да минете по стълбите, направете го.

Избирайте това, което ядете разумно

Храненето е нещо, което всички правим няколко пъти на ден, всеки ден. Ето защо храната, която ядем, ще има най-голямо въздействие върху тялото ни, отколкото почти всичко друго, което правим. Най-добрата, най-бързата и най-трайната промяна, която можем да направим, е да променим хранителните ни навици.

Намаляването или строго ограничаването на количеството преработени храни, които ядете, е най-важната хранителна промяна, която можете да направите. Храни, съдържащи захар или сол, бързо хранене и чипсовете, трябва да се избягват. Извършването на тази промяна е проста (не е лесно) и най-бързият начин да получите дупето, което искате. Да не говорим за прекрасна извивка в кръста и цялостното здравословно състояние на тялото ви.

Разбира се, тези три малки промени сами няма да ви донесат дупето на Beyonce, който искате, но с някои допълнителни упражнения, вие ще сте все по-близо до мечтаното дупе.

Източник: modernitta.com

Коментирай чрез Facebook

Вашият коментар

%d блогъра харесват това: