img

График за отслабване: Яжте каквото искате и пийте вода до час. Резултатът е минус 15% мазнини

/
/
/

Ние обясняваме умората и главоболията със стреса и проблемите в работа, пием таблетки,хапваме какви ли не деликатеси, когато просто трябва да изпиете 1 чаша обикновена вода. Да, много от тях са изненада, но в повечето случаи причината е много незначителна – липсата на вода , на която тялото реагира много остро. Всеки втори човек пие само една трета от дневната си доза, което води до нарушаване на химичните процеси в тялото.

И ако един млад организъм все още се справя с недостига, с възрастта, хората започват да имат редица проблеми. Отговорете на простия въпрос: колко често страдате от главоболие и умора, колко вода пиете , освен чай и кафе? Ако болката естанала обичайното ви здравословно състояние вече, е време да се замислите, пише zajenata.bg.

През последните няколко години в статиите за здравословния начин на живот се споменава значението на водата за здравето на цялото тяло. Това е най-полезният продукт на нашата планета и колкото повече пиете през деня, толкова по-здрави ставате. Буквално с всяка глътка всяка клетка е излекувана, подмладена, изпълнена с полезни елементи. Но експертите са готови да спорят с това.

„Съществува убеденост, подкрепена от статии в списания, че нашата нужда от вода трябва да се посреща според нуждата на тялото“, казва диетологът Голдбърг. – Моите колеги и аз никога не бихме казали, че хората трябва да пият вода само. Това е индивидуален въпрос за всички. „

Обемът на консумираната вода може да варира в зависимост от човешкото тяло и неговите нужди, местожителството й и естеството на дейността. Ако се придържате към популярната доза от 1,5-2 литра вода на ден , тогава я пийте в точното време, за да получите най-голяма полза.

Кога да пиете вода
08:00. Две чаши топла вода с лимон на празен стомах. Доказано е, че това е най-доброто начало на деня. Водата на празен стомах е начин да се постигне желаното ниво на хидратация, да се събуди тялото, да се приготви за прием на храна. Между другото, закуската може да бъде не по-рано от половин час след като сте изпили вода.

11:00 часа. Чаша вода на стайна температура. Да пиете вода по това време означава да намалите апетита и да ядете половината от обичайната порция по време на обяда. За тези, които смятат, че вечерята е основното им ястие, това ще изглежда истинско богохулство. Но ако искате не само да подобрите здравето си, но и да отслабнете, направете го навик.

13:00 часа. Чаша топла вода 30 минути преди обяд и чаша за обяд. Има мит, че е вредно да пиете много течности, докато ядете. Ако пиете сладко питие или газирани напитки , а дори и в големи количества, то определено ще ви навреди. Но чаша топла вода по време на обяда ще ви помогне да подобрите храносмилането си.

16.00. Половин литър вода при стайна температура. Запълваме разликата между обяд и вечеря по различни начини: плодове, шоколадови блокчета, чипсове. А имате нужда само от вода.

20:00 часа. Чаша топла вода. Това е последният етап. Можете да добавите парче лимон и малко течен мед , което не само ще подобри вкуса й, но ще се възползва и тялото ви.

Такава схема на пиене не само осигурява здравето на тялото, но също така помага да се отървем от наднорменото тегло . Сега няма да са ви нужни диети, гладуване и други ограничения. Пийте вода според графика и отслабнете, а в замяна печелете здраве и красота всеки ден. Споделяйте информация с другите и докажете, че основното е кога, а не колко пиете. Успех!

Източник: БЛИЦ

Коментирай чрез Facebook
loading...

Вашият коментар

%d блогъра харесват това: